In life creativity rulez the day!

In life creativity rulez the day!

marți, 24 mai 2011

Din lipsă totală de inspirație (uf!)

Azi penița, sau mai modern, tastatura, nu vrea să scrie. Bobițele de gânduri nu vor să mai picure pe altarul artei și al cuvântului. Această pustietate doare. O simt în brațe, în vârful unghiilor vopsite în roșul absurd al cochetăriei, în locul unde inima se întâlnește cu sufletul. Ce să îi fac, nu vrea și gata! Creionul s-a tocit, buzele s-au uscat, ochii s-au închis. Rămân doar urechile să cheme timid oaza de cuvinte, aduse pe unduirile suave ale muzicii. Brusc îmi amintesc de o carte. O carte mult iubită, pe care o țin strâns ascunsă în podgoriile fertile ale iubirii mele aprinse  față de CUVÂNT. O carte veche, considerată siropoasă de unii, dar adorată și genială pentru mine! O carte născută din întrebări, din încercările chinuite de a înțelege hora amăgitoare iscată între IUBIRE, VIAȚĂ și MOARTE. ”Wuthering Heights” sau ”La răscruce de vânturi” ( o traducere, zic eu, ușor în afara ideii principale a romanului), Emily Bronte (scuzați litera O, nu mai am răbdarea să caut simboluri pe tastatură)...Și îmi vine în minte un cântec...care parcă vine din altă lume...i-auzi magia versului...
Out on the wiley, windy moors
We d roll and fall in green
You had a temper, like my jealousy
Too hot, too greedy
How could you leave me?
When I needed to posses you? I hated you, I loved you too...

Bad dreams in the night
They told me I was going to lose the fight
Leave behind my wuthering, Wuthering heights

Heathcliff, its me, Cathy, come home
I am so cold, let me in-a-your window!

Oh it gets dark, it gets lonely
On the other side from you
I pine a lot, I find the lot
Falls through without you
I am coming back love, cruel Heathcliff, my one dream
My only Master

Too long I roam in the night
I am coming back to his side to put it right
I am coming home to wuthering
Wuthering Heights!


...promit să revin cu detalii despre carte....cu citate...nu mă pot abține:)

Un comentariu:

  1. o Doamne ador cartea! Mi-ai atins o coarda sensibila cu postarea! La tot mai multe postari, sweety!:*

    RăspundețiȘtergere