In life creativity rulez the day!

In life creativity rulez the day!

joi, 7 iulie 2011

Din rău în mai rău: avem rezultate...pe sistem!

Vai de capul nostru ce am ajuns! Rezultatele dezastruoase de la bac nu ar trebui să mai mire pe nimeni, având în vedere că învățământul nostru e buctat de ani de zile, iar de când stăm sub umbrele portocalii - a se înțelege, nu fac discriminări politice, acesta e adevărul - mai rău ne plouă. Și cum să fie altfel, când tocmai zilele trecute mi-am petrecut vreo 4 ceasuri ale zilei stând la o coadă infernală (pentru a cita pe cineva din sală), pentru a-mi corecta greșelile de pe fișa de înscriere la un nenorocit de examen, evident nu făcute de mine, ci tocmai de cei care ar fi trebuit să aibă grijă la cum sunt trecuți candidații în calculator. Cei care au stat la coadă au fost cei cu...erorile. Din moment ce sala era plină, este clar că cei care erau responsabili cu fișele au dormit! O biată femeie se ocupa de toți candidații. Mă gândesc în ce hal o fi ajuns acasă, din moment ce lua în primire câte 150 de oameni pe zi, dacă nu mai mult. De parcă azi, în secolul vitezei și al informaticii, o școală - nu mai zic care - ar deține un singur calculator. Haos total pentru salarii de nimic și rezultate pe măsură. Îmi pare rău dacă nu ne-am făcut meseria cum trebuie, noi dascălii, și din cauza noastră au căzut la datorie atâția viitori eminenți absolvenți de universitate. Dar nu știu cum să zic, pe vremea când dădeam eu bacul aveam ceva lecturi la portofoliu, nefiind o tocilară, ba chiar o rebelă. Și am trecut primul test important al vieții cu brio. Fără fițuici, fără camere de filmare, fără talk-showuri interminabile despre același subiect! Și totuși, fără diploma cumpărată, iacă unde am ajuns...să depun dosare peste dosare, să stau la ședințe publice mai rele ca războaiele mondiale unde certurile ca între țațe nu se mai termină, toate pentru un post de...respectabil dascăl....poate e frustrare tot ce scriu aici...dar și frustrările se nasc până la urmă din lipsuri și nedreptăți...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu